Snart en vecka avklarad!

Ja, snart har det gått en vecka på Aditro.. Eller ja, mer exakt har det gått 4 dagar...
De fyra dagarna har gått bra, än så länge :)
Lite smådrygt att det är 08.00-17.00 varje dag, man blir rätt trött, men de klarar jag av ^^ 

Imorgon ska jag hem till välje efter jobbet, ska bli skönt att få komma hem en sväng iaf :)
Så nu blir det skönt med helg faktiskt!!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu men ja, Helene sa åt mig att skriva i bloggen, så jag får väl försöka
komma på någonting i alla fall...

Sandra och Martina var nyss här också, det var trevligt :) Satt och snacka om allt möjligt...
Trevligt trevligt...

Uuh, jag skulle ha behövt packa inför helgen, men orkar inte riktigt än... Även
skulle jag behövt gått upp på macken och tagit ut lite pengar så jag får i mig någon lunch imorgon...

Aja, ett tråkigt inlägg, sorry för det...


Hejda


Saknar diiiiiig!!!!!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0