Utan dator... Shiiit...

Japp, har ingen dator i lägenheten nu och det är ju lite trist...
Pappa tog med sig den hem, han skulle göra något i skogsmaskinen...
Så datorn är väll tillbaka på fredag...

Måste säga att det blir lite trist utan datorn.. Och dyrt...
Helene har ju inte halebop och henne ringer jag några ggr per dag, så det blir dyrt..
Därför är det ju bättre att kunna skriva över msn istället, mycket billigare!

Sitter på jobbet nu, har för tillfället lite att göra, så väntar på att få lite uppgifter att göra...
Är så trött idag, vaknade kl. 04.00 inatt av en äcklig dröm, fy fan, hemsk mardröm!

Drömde att jag åkte buss över en bro, och i bron så var det ett hål.
Bussen fastnade med däcket i det och bron gick sönder, det blev ett stort hål...
Bussen knäcktes mitt itu och jag föll ner mot avgrunden, men landade på en platå precis...
Men när jag skulle klättra upp därifrån så rasade väggen hela tiden så jag tog mig inte upp..
Sen vaknade jag... Usch, för någon sekund trodde jag det var på riktigt!!

Jag slutar om 1,5 timme, då ska jag hem och äta, är hungrig!


1,2,3,4
There's only one thing, two do, three words, four you...

Jag saknar dig!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0