2 dagar kvar!!!!


Ja, bara 2 dagar kvar nu tills jag är hos Helene, iiih va kul :)
Ska bli så otroligt skönt att komma bort från verkligheten en sväng, mycket skönt...

Nu sitter man hemma, helt själv.. Michaela är i stan, mamma jobbar och Daniel å pappa
håller på hjälper till med någon grävning :/ Så nu e det förbannat tyst i huset..

Jag vet inte vad jag ska göra, kanske borde jag börja packa lite..
Usch jag hatar att packa, jag får oftast med mig mer än jag behöver :/ Haha..

För tillfället känner jag mig lite små arg och små ledsen.. Jag hoppas det går över snart :(

Näe, jag får väl ta och börja packa lite och vänta på att Helene ska ringa, hoppas hon gör det snart!!

Hejda...


Sötnos...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0