Nej jag är inte orolig, inte alls, inte ett dugg!

Eller så ljög jag nu, ganska så mycket faktiskt. Jag är jävligt orolig, shit.. Måste hitta ett jobb!!

Idag har jag inte gjort någonting, ingenting alls i princip. Letat lite nummer så jag kan ringa om jobb, annars inget.
Vaknade sent, usch hade föredragit att vara uppe i god tid. Men imorgon ska jag upp halv 9, säkerligen resten av veckan också!

Jag känner mig väldigt rastlös, har nog väldigt mycket överskottenergi, vad ska jag göra av den mån tro?!

Åh, det var riktigt roligt att se fotbollen igår. Matchen slutade med 0-0 men Sverige spelade riktigt bra tycker ja! Riktigt roligt! Synd bara att det dröjer bra länge innan nästa match är :/

Äsch, jag har egentligen inge vettigt att skriva..

Hejda!







Fjärilarna i magen blir bara fler och fler!  :)

I Don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0