fandspfldlfpf.. Jag blir så less.....

ja... fan.. isdiifeorfweoro.... Är less.. så slår lite på tangentbordet...
helvete... jävla skit... va fan ska jag göra??!!! P A N I K::.

Körlektionen gick bra i alla fall... Blev förvånad för trodde det skulle gå dåligt...
så nu har man en imorgon också då... 08.30...

Ja, jag vill ha pengar!? jag funderar på at käka pizza idag, lite tröstätning typ... Och ska fan handla en tian lott...
FAN FAN FAN... känns så hopplöst... blir så otroligt frustrerad när jag inte kan göra någonting åt detta i nuläget...
Nej nu är jag för less för att skriva också...


Hejda-....


I wanna be with you, it hurts...

I don't wanna wait no more!!!



AAAAAAAH!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0