Gissa vad jag ska göra imorgon?!

Ja, kan ni gissa?! Jag ska söka jobb, otippat va? :) Typ som alla andra dagar den senaste månaden. Nästan i alla fall.. Haha

Min tur borde faktiskt vända snart, annars blir ja lej!!!
Jag som köpte mig en tian lott i måndags, då vann jag tio kronor.. Vart glad och tänkte att turen kanske vänt, så köpte en femman lott och en trisslott också.. Inte fan vann jag något på dom heller.. Det var bara en tillfällighet...

Äh men fan, min tid kommer.. Bara vänta och se.. Och slita som ett djur under tiden!!
Kan inte komma på någon gång jag har velat något så mycket?! Tjaaa, kanske har hänt någon gång förut men det har jag glömt isåfall. Jag ska fan inte ge upp!!! :)

Så imorgon blir det staden igen med CV :)

Om 8 dagar ska jag, Sofie, mamma och sofies mamma Karin på Björn Gustafsson, Soran Ismail, Özz Nûjen  och Måns Möller!! Ska bli skit kul!! :)


Äh ska gå nu, orkar inte skriva mer!!


Saknar dig!!!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0