Happy birthday to meeee....

Jahapp, idag är jag helt plötsligt 19 år, och det känns få se här nu.. Hmm.. Ingenting..
Va till Svensta å köpte tårta idag också, 195 kr kostade tårtjäveln, lite dyr kanske, men den var
god i alla fall, en jävla tur de :)

Svängde in till stan en sväng också, Jag inhandlade en tröja och en t-shirt, blev mycket nöjd
över mina fynd :)

Fy fan, vaknade med ont i halsen idag, och det har inte gått över heller, hoppas det försvinner snart.. :/

Nu ligger jag i sängen och känner mig så jäkla trött, funderar på om ja ska kolla på någon film eller nånting..
Det känns ju mysigt när man är trött, bara gosa ner sig i sängen med en massa kuddar och kika på film :)

Locktången åkte fram idag också, och det fick bra den här gången också, jag börjar komma in i det här nu :) haha..

Aah, sen blir det smörgåstårta också, de e ju så jävla gott!!

Näe, jag har inget vettigt att skriva nu så ska sluta på en gång!

Hejda!

You make me so happy... Min Sötnos!!!

I don't wanna wait no more!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0