Happy happy happy!

Jaaaa, känner mig lycklig nu!!

Okej, allting har inte löst sig, inte alls. Men känner mig ändå lycklig för tillfället..
And it feel's gooooood!!!

Funderar på om jag ska titta på någon film eller nå nu, kanske skulle ha gjort det, men vet inte vilken än dock.

Imorgon ska jag hänga med på hästhoppning, min syster skulle varit med och tävlat men hon är sjuk så hon kan inte. Men vi ska dit och se när Sara (Min systers kompis) ska tävla :)
Och jag ska övningsköra, sen ska vi dra på dollarstore som öppnade i svensta idag, kan bli intressant :)

Tänk, idag har jag inte oroat mig för pengar, nästan ingenting alls, väldigt skönt faktiskt. Men samtidigt så känner jag lite halv ångest över att jag inte försökt mig på någon lösning idag, men det är nog bäst om jag ibland bara slår av dessa tankar och bara är. Jag mår bättre av det :)

Åh, bara 6 dagar kvar tills jag är hos Helene!! Hoppas tiden går fort..

Idag som en tidig födelsedags present så tog mamma med mig på stan så jag fick handla lite kläder :) Det blev ett par Jeans, en kavaj som jag fyndade och ett par skor, det behövdes :)


Haha hörde av mamma idag att Robert Gustavsson ska vara i Östersund imorgon och sitta och signera, på Åhléns eller nå sånt. De är någon film med honom som säljs så då ska han sitta och signera dessa.. Sen vette fan om de va på Söndag som han ska uppträda någonstans i Östersund. Synd att man inte kan se det :( Det skulle varit jävla roligt..


Näe, nu ska jag nog inte skriva så mycket mer.. ska nog välja en film nu..


Hejda..


I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind...


With you is where I'd rather be...


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0