Heleneeee, Here i come!!!

Jajjemen, tågbiljett bokad, åker nästa torsdag, jag längtar ihjäl mig! Halvt iallafall!!
Ska hem på söndagen, men då åker jag eventuellt med far min hem, men får se.
annars har jag fler alternativ.. 

Det finns ett litet problem med min resa till Gävle..
Jag ville ha den billigaste tågbiljetten jag kunde hitta den dagen, den gick på 128 kr..
Men tåget går 06.10 och hur fan ska jag orka det egentligen?! Äsch, får bekymra mig över det då,
jag kan ju alltid sova på tåget haha.

Måste även tillägga att jag hatar Sj, jag hatar deras hemsida!!!! Jag undrar hur jävla många ggr jag fick göra om min jävla
bokning p.g.a av att de hakade sig stup i kvarten.. Fy fan.. Men jag lyckades ju till slut få till det.. Tack och lov..

Det var riktigt roligt att hälsa på hos Sofie!! Satt som vanligt och tittade på tv och pratade :)
Mange var snäll och gjorde iordning te åt oss :) Och Leo hade sin Batman pyjamas på sig också, skit söt :)

Imorgon ska jag in till staden då, Körlektioner, låter inte ett dugg lockande, men det måste göras.

Käkade nyss en banan och drack ett glas oboy, fan va gott det är egentligen. Att jag inte kommit på det tidigare?!
Jag upptäckte det igår, visste inte vad jag skulle äta så tog mig ett glas oboy och satte mig vid tvn, sen såg jag att det fanns en banan kvar på fruktfatet så tog den. Och det var ju faktiskt en lyckad kombination. Okej jag vet, jävla onödig information de här.. Haha, men vadå, måste ju skriva om någonting :)

Näe, nu ska jag kolla runt lite på youtube och kolla om det finns något roligt att fördriva tiden med..


Hejda..

Yeah, i like you!!

I don't wanna wait no more!!!


Här kommer lite bilder från idag:





Jag och Leo.


Leo med sin bil.


Leo som Batman :)


Sofie och Leo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0