Together we watch the clouds roll by.

I can feel you moving closer
We're tied together
As we fall into the sunset
Nothing else matters
'Cause I want everything that you want
And I'd give everything I've got
Just to stay by your side

And we lie under an Indian sky
Somewhere between day and night
Lost in each others arms
You and I under an Indian sky
Red as the crimson tide
Together we watch the clouds roll by



Markus Fagervall - Indian Sky

Bra låt!

Snart ska jag kolla på mittnytt, dom har filmat från dagiset Sofie jobbar på och lilla Leo är med :) Så då måste jag kolla! Kul kul!
Vill så gärna ha ett jobb, vill veta om jag får nå jobb på hotellet eller inte! Är nervös nu!!! Annars blir de bara till att forsätta söka!


Nej nu ska jag snart bänka mig framför tvn!! :)

Hejda


I don't wanna wait no more!!!



Så söt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0