Imorgon blir de kul hoppas jag!

Ja, trist om de skulle vara tråkigt!
Ska ju iväg på föreställningen med Björn Gustafsson, Soran Ismail, Måns Möller och Özz Nûjen!
Alltid något att se fram emot!

Har sökt jobb också, via arbetsförmedligen. Ska ringa lite imorgon och se mig för lite.. Kanske det löser sig trots allt!
Får jag det här jobbet så löser det sig! Vore så otroligt härligt och befriande!

Ska boka körlektioner imorgon också.. Hade nästan glömt bort att jag har uppkörning igen den 3 November.. Oj oj..
Jag hinner inte ens komma ihåg det, då är det illa. Har ju gått och oroat mig för den uppkörningen!
Nu har jag oroat mig så mycket för jobb och allt det där att jag glömt att oroa mig för uppkörning, lite småkomiskt nästan :)


Idag har jag inte gjort någon intressant... Imorse var jag utan snus och visste inte vad jag skulle ta mig till. Ringde mamma stup i kvarten för att kolla om dom var påväg hem snart.. Var så snussugen.. Så måste verkligen försöka lägga av med snusen, inte nyttigt de, varken för kroppen eller humöret :)

Känner mig riktigt trött, så borde ta tillfället i akt och gå och lägga mig kanske!
Gud vad skönt det skulle vara med ett jobb, då skulle man vara tvungen att lägga sig en vettig tid :)

Äsch, nu ska jag gå och lägga mig!

Hejda


I miss you!!
You make me happy!

I don't wanna wait no more!!!




Björn Gustafsson


Soran Ismail




Måns Möller & Özz Nûjen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0