Lay all your love on me...

Såg Abba filmen idag, fan va bra den va. Hade en härlig känsla i kroppen efter man sett den :)
Lay all your love on me var lätt den bästa låten i alla fall!!

Imorgon blir det smörgåstårta, satan så gott!!! Kanske blir det lite vanlig tårta också, Göttigött! :)

Fan va ja längtar tills jag är neri Sandviken!! Det är till och med så jag ser fram emot att sitta på tåget.. Jag som hatar att åka tåg, tänka sig haha..

Ska sova tidigt ikväll, Senast 00 ska jag sova, det har jag lovat! :)


Jag testade locka håret idag, blev ganska nöjd ändå, har inte kunnat med locktången förut.. Det har liksom bara gått åt helvete haha.. Men nu så :) Plus att jag börjat använda nå Niveas schampo+Balsam, hårinpackning och nå kräm man masserar in, så nu glänser håret lite mer, alltid något :)

Reslutat:









Undra om jag skulle ta och se Sex and the city filmen igen, de va ju riktigt bra :)


Hejda!


Saknar dig jätte mycket!!!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0