Lite småtråkiga inlägg.

Jag vet, eller ja småtråkiga, lite skittråkiga kanske.. Men det får ni helt enkelt ta!!
Jag kan inte rå för det nu!! Haha

Ja va ska man göra imorgon, förmodligen ingenting. Eventuellt ska jag hälsa på Sofie i helgen, jag hoppas de.
Det vore riktigt kul :)


Jag vill hälsa på Helene, har funderat på de att om jag tar körkortet vid nästa uppkörning så vill jag köra
ner till Sandviken och hälsa på Helene ju!! Men såklart, hon måste ju gå med på det också, annars blir de
lite komplicerat förstårs :) Sånt märks ju de också. Haha

Måste upp tidigt imorgon och ringa också, fy fan jag som vill sova länge!! Men va gör man inte :) Hehe

Tänk vad jag vill ha ett jobb nu, det kliar i fingrarna på mig, vill inte sitta hemma dagarna i ända och bara glo.. Fan vill göra något, vill tjäna pengar, MÅSTE tjäna pengar!!! Det börjar bli dax nu!! :)

Jag bara vill och vill ja! Hah, ja och tänk om man ändå kunde få precis allt man ville ha här i världen, shit va bra de skulle va! Ett privatplan kanske, skulle va nice.

I'll need a credit card that's got no limit
And a big black jet with a bedroom in it
Gonna join the mile high club
At thirty-seven thousand feet

Hey hey I wanna be a rockstar

Yeah, skulle va något det!!

Det va någonting jag funderade på också glömde jag bort det, och detta händer mig ofta, så irriterande!!

Näe, kommer inte på det!! Damn!

Äsch, vart inte ett dugg intressantare inlägg de här, men jag bryr mig inte, inte alls :)

Tack för mig, Hej och Godnatt!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0