Panik!!! Humöret sjönk igen!

Fan fan fan... Fan helvetes jävla skit!!!! FAAAAAN!
Okej, lite svordommar här då, men det har väl ingen dött av, utmärkt att använda när man vill uttrycka känslor!

Det är såhär, jag får panik. Hur fan ska jag lyckas få tag i något slags arbete för att kunna få ihop pengar till i November.
Det är ju ganska så jävla omöjligt känns det som i nuläget! PANIIIIK var ordet ja! SHIT!

Och som vanligt så förstår inte föräldrar någonting! Jag lovar att jag ska bli en vädligt förstående förälder när jag får barn. Hedersord!

Men det MÅSTE finnas ett sätt, ett lagligt sätt alltså, har ingen lust att råna en bank, det finns för många nackdelar med det ni vet :) Nej usch på något vis ska det gå, jag får sälja saker på tradera och blocket. Men isåfall har jag ett problem till, va fan ska jag sälja då?! Fan... Jag får återkomma med det..

Nej, nu ska jag NÄSTAN vara öppen med alla förslag, inte alla, men nästan! Jag gör NÄSTAN vad som helst! Helene föreslog att jag skulle sälja min älskade bil, men icke, det vägrar ja! Jag gillar min Sigma!

Äh va fan, de va skönt att skriva ner det här, för det går runt i huvudet på mig nu, jag kan inte tänka normalt (eller ja, normalt är det väl kanske aldrig).. Men ja, äh, hungrig är jag också! Fy fan, att det alltid ska vara något. Just nu vill jag bara va, inte behöva tänka något. Hur fan gör man det? Hjälp..

Och jag konstaterade att jag inte har någon läsare också, eller jo, Helene då. Men annars ingen.. Dock förstår jag det :) Haha

Helene, jag funderar på att ta nästa tåg hem till dig nu jag vill komma och hälsa pååå!!! :P

Hejda


Oh Yeah Baby!

I don't wanna wait no more!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0