Pengar, vilket jävla påhitt!

Ja, pengar.. Det är ett problem! Man måste ju nästan ha pengar till allt. Vem fan kom på idén med pengar?!
Tjaaa, egentligen gillar jag väl pengar, men i nuläget gör ja inte de. Jag menar, dom e ju bra att ha, men man har dom fan aldrig när man behöver dem. Fy fan!  

Jag sitter fortfarande och klurar på hur man ska skrapa ihop pengar, vet fortfarande ingenting som e värt att sälja?!

Idag köpte jag en tian lott igen, jag vann 10 kr. Inte så mycket av hurra för, men lämna in den och fick en ny plus att jag köpte ännu en till, så jag hade två :) Så skrapade jag dom, vann 10 kr igen på ena. Satt och undrade varför jag aldrig vinner nå mer än 10 kr men lämnade in den också mot en ny dum som jag är, och det var en nit. Fy fan!

Övningskörde ner till Myrviken också, det gick ju bra, kan inte komma på att jag gjorde nå fel i alla fall :)

Imorgon ska jag in till stan, till lägenheten. Ska övernatta där och gå på jobb intervjun på tisdag morgon. Sen ska jag så vitt jag vet hem till skogen igen på tisdag eftermiddag!

Nej ska inte skriva mer nu!

Hejda


I just want to hear your voice!!!


I don't wanna wait no more!!!





Money money moneeey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0