Sandviken - finally here...

Japp, nu sitter man här på Helenes rum... Tågresan gick hyfsat smärtfritt, det var en försening
på 15 minuter... Men annars så :)

Om ett tag ska vi dra oss till Valbo också :) Sen vet jag inte vad det blir ikväll, kanske ner på stan en sväng...

Usch, jag är så jävla trött... Vaknade 4 imorse, kände mig hyfsat pigg trotts allt med tanke på omständigheterna..
Jag hade förbannat svårt att sova igår, släckte lampan runt 1, somnade säkert inte förrän halv 2 -2...
Det är bara 2 timmars sömn?! Jag fattar inte riktigt hur jag själv orkar...

Jag har fan ingenting att skriva om!?!?! Jag är på tok för fantasilös...

Tack och hej för mig!

Hejda...


I just wanna hear your voice darling!!!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0