Söndagar är extra tråkiga!

Ja faktiskt, jag vet inte alls vad jag ska göra?!
Jag sitter bara och tänker på saker jag ska göra imorgon, måste ännu en gång ringa en del samtal till folk jag inte känner.. Aaaah :)

Nu sitter jag även och funderar på om ja ska fördriva lite tid med Guitar Hero... Hmm, ja kanske.. Måste fundera lite till!

Jäkla Helene ringde aldrig igår, hon va för trött när hon kom hem, men hon ringde idag istället så de va väl skit samma haha :)
 
Nu sitter jag och lyssnar på Jason Mraz - The remedy (acoustic version)... Jäkla härlig låt, älskar akustiska versioner.. Låtarna blir bättre då, får en mycket bättre feeling av akustiskt! :)

Nä fan, jag ska nog ta och spela lite Guitar Hero tror allt :)


Hejda!


Yeah ;)

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0