The sound of your voice baby, That's what saves me!

Jahapp, då har jag sett sex and the city the movie också. Fan jag tyckte den filmen var bra!


Funderar på att kik på batman, får se om ja orkar. Måste ju upp tidigt imorgon, iof har det aldrig hindrat mig förut. Men vill ta det säkra före det osäkra. :) Min bror har sovmorgon imorgon så då kan inte han väcka mig..

Guitar Hero på nitendo wii e inte lika roligt som på playstation 2.. Fan på Wii är ju gitarren så förbannat känslig, minsta lilla och det går åt helvete.. Nej usch då föredrar jag den tröga gitarren på playstation 2 istället...

Jag gillar inte westlife, men låten "Us against the world" den är faktiskt bra. Först tänkte jag inte så mycket på den, men nu i veckan en dag satt jag i bilen å vänta på far min. Då var den låten på radion, så jag satt där och hörde helt plötsligt ett stycke i texten som gjorde att jag lyssnade igenom resten också, och texten är fin.

Här är orden som gjorde mig uppmärksam från första början:

Sometimes it feel like
The world is against me
The sound of your voice, baby
That's what saves me

Så känner jag det...



Nej, ska nog springa in i duschen nu, sen blir det kanske batman då, bara kanske..


Näe, nu måste jag gå...


Imorgon avgörs det, bära eller brista, upp till bevis!

YEAH!

Hejda


I Don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0