Vart tog den där känslan vägen?

Tänk att när man va liten så längtade man så hemskt till sin födelsedag, alltid hade man svårt
att sova dagen innan.. Sen när dagen väl var där, födelsedagen, ja då kändes det i hela kroppen!
Det är samma med julafton, då hade man också den här härliga julkänslan i kroppen...

Nu för tiden känner jag inte ett skit, vare sig det är födelsedag eller julafton.. Det finns ingen sådan känsla längre..
Vart tog den vägen egentligen?! Försvann den med alla dessa år som bara rusade förbi? Kanske... 
Lite trist faktiskt när man tänker på det, det var en härlig känsla..


Jahapp, nu ligger man här i sängen igen. Jag har verkligen inget vettigare för mig..
Har ingen aning om vad jag ska hitta på, förmodligen ska jag väl sova snart..
Så kan jag väl alltid hoppas på att mitt halsont ska försvinna över natten...


Fan jag vill att det ska vara torsdag.. NU! Nu på en gång! Jag vill komma hemifrån nuu.
Ska bli skönt med ett avbrott från mig väldigt enformiga vardag..
Shit, jag måste verkligen
ändra på den inom en snar framtid, hoppas på ett jobb omgående, det borde röra om en aning..


Näe, jag orkar inte skriva nå mer nu...

Hejda!!


Only you baby...


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0