Im here without you baby!

But all the miles that separate
They disappear now when I'm dreaming of your face

I'm here without you baby
But you're still on my lonely mind
I think about you baby
And I dream about you all the time
I'm here without you baby
But you're still with me in my dreams
And tonight
It's only you and me...

Jäkla bra låt..

Aaah blir galen på detta, men ändå så Underbart!!!!!


Kan ju inte påstå att jobbsökandet har gått så mycket bättre idag.. kommer bli galen på det här, hur svårt ska de vara?!
Men något borde ju såmåning om poppa upp.. helt slut kan det väl inte vara heller.. då jävlar :)


Nu sitter man och skriver med Helene på msn, Skriver väl dock inte om något vettigt egentligen, Som vanligt kanske :)
Tror inte ni vill veta vad vi skriver om, ni skulle bli trött på allt vi nojar oss över efter ca 5 min, jag lovar haha.

Fan, klev upp kl 06.00 imorse, var förbannat trött kan jag lova. Följde med pappa upp till skogen, kallt var det också. 0,4 minusgrader var det för att vara exakt. Men var stolt över att jag kunde kliva upp då i alla fall, ärligt talat trodde jag inte jag skulle palla de, Somnade rätt sent.. Men visst finns mirakel. :)

Imorgon ska jag sova längre, tack och lov. Sen ska jag eventuellt till Sofie imorgon och hälsa på efter att hon slutat jobbet, det är alltid trevligt :)

Nej nu ska jag inte skriva nå mer, hade egentligen ingen lust att skriva nu, det bara blev så ändå :)

Hejda!!

Fy fan vad jag hatar att vänta!!!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0