Systrar i Jeans.

Ja, såg den filmen nyss.. helt okej, men har missat några delar ur den så får nog ta å kik på dom någon annan gång :P
Har läst en av de böckerna, typ den tredje av dem den va riktigt bra faktiskt.

Har varit en rätt händelselös dag idag..

Hängde på far och bror min upp i skogen och kikade lite efter björnen vid slaktavfallsplatsen.. såg dock ingen.. Såg däremot två älgar, en ko och en kalv.. alltid något haha. Igår hjälpte ja far min å dumpa slaktresterna där och då måste björnen varit i närheten... hörde jäkla konstiga ljud och tror då allt att de var björnen :) Både spännande och skrämmande.. Haha..

Hann in till staden idag en sväng å, hittade en lila jacka som jag fick med mig hem, riktigt fin faktiskt!!
Var på ett hotell idag och frågade om jobb också, tyvärr så hade dom folk så det räckte nu men sa att dom kunde höra av sig om de behövdes.. men ja behöver jobb NU!!!! får väl ta å fortsätta leta... 

Imorgon ska ja kanske hälsa på Sofie också, roligt roligt :) 

aja..  ska väl sova snart...

Godnatt!

Hejda



Heleeeenee jag vill tillbaka till Turkiet nu på en gång!!!

I don't wanna wait no more!!!







Jackan som jag köpte idag :)
Min nya Jacka som ja köpte idag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0