Do you love me, do you love meee?

Yes i do, YES I DOOOOO!

Har städat bilen idag, mycket fint blev det. Min älskade Sigma :)
Nu är det bara utsidan som måste få sig en liten uppfräschning.
För nu kan jag berätta att den bytt färg, den är ganska smutsbrun om man säger så.

Har Lyssnat lite på Turkiets Eurovisionbidrag på Youtube. Har hört den i princip varje dag hela min vistelse i turkeey.
 Den spelas i princip hela tiden, eller så hörde man någon som gick och visslade på den.
Och jag måste säga. Den är jävligt bra!

Hadise - Düm Tek Tek
http://www.youtube.com/watch?v=jP6JS4a4uS0

Can you feel the rhythm in my heart
The beats going "Dum Tek Tek"
Always out it like there no minute
Feels like there's no way back
Can you feel the rhythm in my heart
The beats going "Düm Tek Tek"
Always out it like there's no minute
Feels like there's no way back

Och sen snubblade jag in på Norges bidrag också, kunde inte låta bli att lyssna på den.
Första gången jag hörde den tyckte jag väl inte att de var något bra med den, men andra gången började jag gilla den. Det är någonting med fiolspelet som gör den intressant, lite knepig men faktiskt bra :)

Alexader Rybak - Fairytale
http://www.youtube.com/watch?v=jTdndLFY3W0

I'm in love with a fairytale, even though it hurts
'Cause I don't care if I loose my mind
I'm already cursed

Imorgon ska jag jobba också. Mellan kl. 10.00 - 16.00.
På Torsdag blir det jobb mellan 08.00 - 14.00.
Sedan kl 14.20 har jag besiktningstid för min lilla Sigma, hoppas att det går bra. Borde ju göra det i alla fall.
För det är nämligen så att jag ska åka till Helene sedan efter det, ska sätta mig i bilen och åka nästan 40 mil.
Så då måste den gå igenom ju, Annars jäävlar! :)

Kan bara säga att jag saknar min älskling mer än någonting! Shit, vad jag älskar honom!
Har aldrig förstått att det någonsin funnits såhär mycket känslor i lilla mig, men det gör det :)

Seni Seviyorum Sevgilim! Tek sen varsin.

Puss hej!



                    ♥

You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0