Fötter i tv.

Haha kollade på mittnytt för ett tag sen. Ville se vad dom sa om Aditro nu då för dom var där i filmade idag. Och dom frågade mig och Linus om kunde filma våra fötter (???) när vi skulle gå in genom dörren på jobbet igen. Haha, fattar liksom inte, varför just fötterna?

Här är sändningen i alla fall.. Och våra fötter... Hahaha.
http://svtplay.se/v/1528111/mittnytt/21_4_18_10

Fan, grubblar som fan nu jag, hur ska jag lösa detta? Hjälp! Kom igen! Har någon tips på jobb, så fram med det bara! :) Jag är ju alltid en sådan som oroar mig, och jag kommer inte vara lugn för än jag har allting klart för mig, inte förrän jag vet hur allting kommer lösa sig.

Fy fan vad jag ska ligga i med jobbsök, inte en lugn stund! För inget jobb innebär att inte kunna träffa Danni. Såå, hell yeah! I can do it!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0