Jag är glad för din skull Hellelelleleeeen!

MEN ÄNDÅ EN ANING AVUNDSJUK!

Om två dagar kommer Helene vara nere i Turkiet, denna gång kommer antagligen hon träffa min älskling också. Och nu är det jag som sitter här denna gång och deppar för att jag också vill träffa min älskling! Det är jobbigt, det måste erkännas!

Okej Helene, nu fattar jag hur det känns. I och för sig kändes det inte så vidars bra när ja åkte hem när vi var där i December och Helene var kvar... Men detta är ändå snäppet värre!

Nej men jag är glad för hennes skull, vet precis hur hon kommer känna sig när hon väl sitter där på planet. Och när hon sedan kommer till flygplatsen och äntligen får träffa sin älskling så det lätt värt det :) Vad gör lite väntan egentligen när man får känna sådär när man väl ses! Kan besrkivas med ett ord, U N D E R B A R T!

Hmm, är väl sisådär 90 dagar kvar innan jag får träffa min sötnos igen, känns ju fan som en evighet. Men tiden går ju som bekant snabbt...

Nej nu ska jag göra lite nytta istället!


Puss hej!



                   ♥ 
Jag saknar dig, Aşkım! 


You and Me Sevgilim!

Kommentarer
Postat av: Hellepelle

Dom dagarna kommer gå såååå fort. och då är vi där igen! tillsammans denna gång :D

2009-04-21 @ 09:09:33
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: Me, myself and I.

Jaa, kanske du har rätt. men 90 dagar är ju typ 3 månader. Det känns länge. Men bra att vi kommer vara där samtidigt denna gång :)

2009-04-21 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0