Kalbim Sızlıyor

Kalbim Sızlıyor - My heart is crying.

Ja shit det gör det nu... Idag kommer Helene åka till Turkiet. Det gör ont. Det gör ondare idag än det gjorde igår. Hon ska träffa sin Älskling, och hon kommer ju säkerligen få träffa min Älskling också. Och för mig dröjer det drygt 90 dagar innan jag få träffa honom. Om jag har tur nu då så jag löser det här med jobb också.

Det gör förbannat ONT! Mitt stackars hjärta! Jag saknar honom så mycket så det känns som om mitt stackars hjärta ska explodera. Usch, känner mig nästan gråtfärdig. Nu vet jag precis hur du kände dig Helene när jag åkte dit sist, utan dig.

Åh, om jag bara kunde ha varit hos min Älskling i Turkiet nu, då hade jag varit världens lyckligaste! Jag hade varit så sjukt glad att jag säkerligen skulle behöva nypa mig i armen hela dagarna för att försäkra mig om att det inte är en dröm.

Det skulle vara sol och varmt. Jag skulle kunna gå ner till hamnen och sätta mig på en bänk, det är så otroligt avstressande, det gillar jag. Skulle kunna gå iväg och köpa sig några lahmacun, det som är så jävla gott! Och lite simit till frukost, sjukt gott det med! Jag och Danni skulle kunna ta bilen upp i bergen, högt högt upp där utsikten är helt sjukt fin! Känns som att se vyn från ett flygplan. FAN vad jag saknar detta! Allting!

Nu ska jag göra lite vettiga saker istället för att skriva här!
Ville bara skriva av mig min sorg, så det blir lite lite lättare. Little little! :) 


I love youu, Yes i dooooo! My little Aşkım!!!

Puss hej!



                    ♥ 
Seni çok özlüyorum, hayatım!




You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0