Moneeey.

Skulle ha jobbat till 13.15 idag. Men det blir 17.00 istället. Lite segt kan tyckas, men det är mer pengaaar i alla fall :)

Nu ska jag jobba igen, hade nyss lunch. Skulle köpa mig en kyckling/curry macka som e så goood. Men det fanns ingen, ingen god macka alls faktiskt. Så jag köpte en muffin. Sedan blev det yogurt med flingor till lunch och muffin till efterrätt.

Har jätte dåligt batteri på telefon, så jävla typiskt. Har tydligen inte laddarn i väskan heller, trodde jag hade det. Så hoppas inte telefon dör innan ja är hemma. Vore drygt.

Nu ska jag jobba igen, in i fakturakön. Wohoo!

Jag saknar min älskling!

Puss hej!


                   ♥
        My little Aşkım


You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0