Aşkımızı sonsuza kadar Koruyalım!

"Let's keep our love forever"

Idag är det fredag, fan så jävla härligt! Slutar kl 12.00 idag också, är inte så illa det heller :) Efter jobbet ska jag på videoteket, ska lämna tillbaka en film. Sen måste jag hämta upp min bror också, sedan blir det hemfärd till Välje. Väl hemma där måste jag packa kläder och lite saker.

Idag blir det till att köra drygt 40 mil också. Ska ner till Torsåker (utanför Gävle). Ska till Farbror och hans flickvän, dom ska döpa sitt barn imorgon, så jag ska på dop. Vet inte hur länge jag blir där dock, till imorgon kväll eller Söndag antar jag.

Ikväll är det Generation Kill kl. 22.30 på SVT2. Fy fan, jag kommer ju lätt sitta bänkad vid tvn den tiden, sjukt bra. :) 

Nu är Helene i Turkiet också. Danni var med Ibo och hämtade henne igår. Så när Danni ringde sedan fick jag även prata med Helene en sväng, det smärtade en aning. Att veta att hon satt där med honom, med hans telefon, hon kunde se honom, inte jag. Men kul att Helle äntligen får träffa sin älskling i alla fall, hoppas hon och Ibo får en underbar vecka :)

Idag är jag på så mycket bättre humör, jag är så glad att jag har Danni. Han kan verkligen få mig på bättre humör, han tillåter inte att jag tänker negativt. Så tillslut är jag mer positiv, och han får mig att skratta. FAN vad jag älskar honom mycket! My looove ♥  


          
Sen benim herşeyimsin.  
Seni bütün kalbimle seviyorum.
Aşkımızı sonsuza kadar Koruyalım.
 

Nu ska jag göra lite nytta istället. Ma höres nå senare.

Puss hej!


 
      
                           ♥  
Aşkımızı sonsuza kadar Koruyalım.



You and Me Sevgilim"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0