Hey hey I wanna be a rockstar!



I'll need a credit card that's got no limit
And a big black jet with a bedroom in it
Gonna join the mile high club
At thirty-seven thousand feet.

Hey hey I wanna be a rockstar...


Jaaa, faan jag vill ha ett privatplan! OCH ha några miljarder, skulle ju vara rätt nice!

Sitter hemma i Välje nu, har varit hemma från jobbet idag.
Är ju inte riktigt kry, är så sjukt förkyld. Har förmodlingen haft feber också...
Blir kvar här inatt, imorgon vet jag inte. Ska försöka ta mig in till staden imorgon i alla fall, sjuk eller ej.

Väntar nu på att Helene ska ringa, hoppas det är snaaart! :)

Far min säger åt mig att diska, inte så jävla lockande, men ska snart göra det då.

Ska även beställa lite kläder snart också, från H&M, har hittat en del snyggt där. Massa underkläder :)
Så behändigt att beställa från internet, tycker ibland det är så förbannat drygt att springa runt i affärer.
Har ju som bara tid efter kl. 17.00. Sedan på helgerna har man ingen lust med det.

Jaja, ska sluta skriva nu!


Puss Hej!


You and me Sevgilim!


37 dagar...


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0