Im so happy!

Ja jävlar... Hell yeah, i'm happy!

Nu sitter jag på jobbet, är väldigt trött.. Var här i god tid idag, kom hit kl. 07.45 :)

Skickade brevet till Danni igår också, nu hoppas jag det komer fram som det ska bara.
Men det borde de.. :)

Vill att Helene ska komma tillbaka hiiiit... De e så tomt utan henne nu, väldigt tråkigt.
Eller att ja kommer till henne, men det kan jag bara på helgerna.

På tal om helger... I helgen ska Johanna och jag spendera tid i min lägenhet. :)
Johanna höll på prata om nå skräckfilmer hon hade köpt, dock var det kinesiska och sånt..
Hon hade inte tittat efter så noga vilket språk det var på filmen... Men de går ju de å! Haha.

Är dom dåliga så kommer jag tvinga henne se en turkisk film, jag tycker ju att den turkiska filmen är bra, men har en aning om att Johanna inte skulle gilla den.

Pratade med Danni ganska länge igår kväll, vi höll på prata om nästa gång jag kommer dit. Tror vi har hittat ett datum nu som kan funka bra, måste bara kolla det här med ledighet och så, så att det stämmer in också. Men tror inte att det borde vara nå problem :)

Aşkım, Seni çok özlüyorum!

Seni çok Seviyorum! 

Nu blire jobb...


hejda!





You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0