It is soon... Actually!

Ja faktiskt. Det känns inte så, men det är det..
Det är 30 dagar kvar nu, det är ju ändå inte så mycket, ungefär en månad.
Så fort det blir Mars tror jag nog att tiden kommer gå fort, Februari som är en sådan kort månad har fan känts jääätte lång.

Ska nog tvinga med Sofie och sola idag igen :) Måste fan ligga i lite nu, haha!
Även så hoppas jag på film sen också, för chips finns ju redan i lägenheten. Och har man chips så måste man ju fan se en film också :)

Vill hälsa på Helene! Ska försöka hitta ett par riktigt billiga tågbiljetter någon helg i Mars. För känner verkligen att jag vill dit innan det bär av till Turkeey! Frågan är bara om jag har råd att göra det :/ Man får helt enkelt vänta och se!

Kan ju bara säga att för "ovanlighetens skull" ¨så saknar jag Danni otroligt mycket! Fan hade varit underbart att vara där nu! Men så långt kvar är det inte i alla fall!

Nu ska jag göra vettigare saker.

Puss Hej!





30 Dagar kvar...


You and Me Sevgilim!



I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0