Matvrak.

Jadu, är så förbannat hungrig nu! Och det enda som finns i min hjärna nu är alltså menamen. Haha.
Min lunch består dock av fläskgryta... Visst det är gott, men är inte sugen på det!

Vill ha menameeeen! Och färskt bröd... Mmmm... Fy fan sa gött de skulle vara!

Men jag har inte lunch förrän kl. 13.00 heller.. 1,5 timma kvar.. Drygt.

Blir hem till Välje idag igen, blir fläskfilé till middag, nice!
Kanske det märks att jag e hungrig nu, skriver ju bara om mat. :)
Näe, ska skriva om något annat, lovar.

Idag ska jag boka en flygbiljett, från Arlanda - Östersund.
Ska också eventuellt boka tågbiljetten till Arlanda från Östersund också.
Den är ju så dyr, kostar 598 kr nu, den kostade runt 520 kr igår. Jävla Sj!
Flygbiljetten hem från Arlanda däremot kostar 486 kr, fan billigt de.

Sen när lönen kommer blir det till att boka biljetterna till Turkeey!  :)

Fan, de e ju inte så förbannat långt kvar. Snart en månad kvar, såå nice!

Äh, skriver mer sen...


Puss Hej!






You and me Sevgilim!

My Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0