Seeaaaaaaaa amına kodum!!!

Siktir Git!!!

Happ, är detta en skitdag månne tro?
Det känns lite så, hoppas det är fel, vill ha en bra dag.


Jag har kollat lite på flygbiljetter å sådant.
Hade först tänkt tagit tåg från Alranda när jag ska hem, men har nu hittat en flygbiljett som verkar väldigt bra :)

Då slipper jag ta flyget från antalya som går 05.00. Då kan jag åka därifrån 11.25 istället, vore ju skit bra!
Sedan är man framme 16.20 isåfall och flyget från Arlanda till Östersund går 18.10. Det är ju perfekt! :D

Skulle man ta flyget 05.00 från Antalya så är man framme 11.20 på Arlanda, då måste man ta tåget
kl. 15.00 någon gång. Mycket bättre att ta flyg då, och faktiskt billigare. Det är ju lite sjukt :)

Nej så nu vill jag boka allt, på störtt!

Vill ringa Danni också, men han sover väl antagligen. Hann inte prata med honom och säga godnatt igår kväll/natt.
Jag hann somna, han hade ringt 02.30. Så ja. Så jävla typiskt.

Tänk, nästa månad. Då åker jag... Till Turkiet.. Till Danni.. Det är ju ganska så jävla underbart!
Ska eventuellt bo i samma lägnhet som sist också, kan ju va mysigt :)

Aja. Nu ska jag sluta skriva...

MEN... HELENE WINBERG... Kom in på hotmail någon gång då :)


Puss hej!



You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0