Sevgililer günün kutlu olsun!

Ja... Det är ju det idag också.


- Sevgililer günün kutlu olsun!
- Happy Valentines Day!
- Glad alla hjärtans Dag!


Idag är det fucking alla hjärtans dag. Vilken överskattad dag,
Kanske säger jag så för att jag sitter själv på alla hjärtans dag...
Haha, nä så är det inte :) Tycker bara denna dag är lite smått överskattad.

Danni tyckte att äsch. tänk inte på att det är det idag. När du kommer kan vi fira det varje dag :) Så söt!


Men jag bryr mig inte så hårt, hade jag däremot sett alla puttinuttiga par överallt så hade jag blivit irriterad, det lovar jag att jag skulle bli! Haha.

Ligger i min säng hemma i Välje nu, försöker få msn att funka. Skulle prata lite med Helene där. Men ja, det vill inte funka. Hoppas på att det gör det snart.

Hemtelefonen funkar inte här idag, den ska bli fixad efter helgen, så förbannat drygt.
Grejen är att min otroligt smarta far och bror har fixat med skogsmaskinen och råkade väl komma åt telefonledningen
som vi har här till huset, så det revs ner. Därför funkar inte telefonen.

Även så måste jag ringa Helene på mobilen då, det kostar lite mer än vanligt bara för att hon har Conviq, såklart :P
Sen så skulle det ju såklart va så typiskt om Danni ringde mig precis då. Då ser inte jag det, Eller om Ibrahim ringer Helene precis då. Vore ju såklart typiskt hahah.

Pratade med Danni för några timmar sedan, han var med sin syster då och skulle dricka Kaffe, så han skulle ringa sen :)
Jo förresten kom jag på, jag bokade flygbiljetten Arlanda - Östersund igår. Så nu är alla biljetter klara. SKÖNT!

Nu ska jag sluta skriva. Ska ringa Helene hahah.



Puss Hej!





Danni...
Önskar jag kunde vara hos dig nu!
Saknar dig !


41 Dagar kvar nu till jag är i Turkeeeey igen!


You and me Sevgilim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0