Staden hela helgen.

Jaa, det kommer bli staden hela helgen.
Ska ju som sagt stanna i lägenheten med Johanna. Det ska bli intressant :)
Ska eventuellt äta Tacos idag, orkar inte laga i ordning det, kanske Johanna kan offra sig. Haha! 

Har ont i  magen, fick det nu efter att jag ätit lunch. Dryyyyygt!

Ringde Danni som inte hade tid att prata, och det var ju typiskt.
Hoppas han kan prata sen när ja ringer, känner att det skulle höja mitt humör med flera mil! 
Jag saknar honom så mycket att det gör ont, Sevgilim!

Måste fylla på telefon sen också, blir nog med statoilkortet. Kanske borde fylla på med 200 kr när jag ändå håller på. 

Jag är inte på jobb humör idag, kanske för att det inte finns något att göra. Blir less av att bara sitta här och glo nu, vill ha fullt upp att göra, det skulle kännas bättre! 

Aja, nu ska jag göra något vettigare än det här i alla fall.


Hejda!


Danni, Seni seviyorum!
Bi Tanem!



You and me Sevgilim!
 

Kommentarer
Postat av: HELELELENEEE

HUR VORE DET OM DU UPPDATERADE LIIIIITE IALLAFALL! :D

2009-02-07 @ 21:30:11
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0