This is Hell.

Yes, det kan man ju påstå.

Ligger hemma i Välje, i mitt rum, i sängen.
Känner mig helslö, tror att jag har haft feber idag. Har sådan jävla hosta, ont i halsen och är hes.
Är helt enkelt jävligt förkyld.

Inte har jag ätit någonting idag heller, har ätit tre rutor marabou choklad. Det är det enda på heeela dagen.
Är inte så vidare hungrig nu heller, mest depp känns det som.

För det första, jag är i princip sjuk. Skulle behöva vara hemma och vila så det blir bättre, MEN jag har helt enkelt inte råd att göra det.

För det andra, jag gillar inte mitt jobb längre, inte alls. Från början var det roligt, men nu har det blivit så mycket ändringar att jag helt enkelt inte trivs nå vidare längre. Meen, vad kan man göra? Inte ska man klaga heller.
Jag ska va tacksam som har ett jobb.

För det tredje, jag vill INTE vara här! Jag vill till Turkiet, till Danni! Saknar honom så mycket att det gör ont. Det är plågsamt när jag älskar en person så otroligt mycket, men kan inte träffa honom när jag vill!

Så jag är depp, längtar bara till den 27 Mars när jag får komma bort från allt, och komma till den person jag helst av allt vill träffa nu!

Aja.. Orkar inte skriva nå mer, nyss frös jag som fan, nu håller jag på svettas ihjäl, va faaan!


Puss Hej!


You and me Sevgilim!


I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0