Turkeeey.

Idag har jag tagit lite ledighet. Den 27 Mars - 5 April..
För då ska jag åka till Turkiet.... Igen :)

Törs fortfarande inte säga helt 100 % säkert att jag ska åka.
Men jaa, i slutet av månaden ska jag boka biljetterna, så efter det kan jag slappna av :)

Åh, det är ju nästa månad, 27 Mars. Så nästa månad isåfall får jag träffa Danni igen.
JAG LÄNGTAR SOM FAN!


Påtal om Danni, ska försöka ringa honom om 5 minuter kom jag på. :)

Nu ligger jag bara och slöar i soffan... I lägenheten...

Imorgon ska jag eventuellt hem till Välje och sova där. Sen blir det stan hela helgen.
Ska vara här i lägenheten med Johanna. Det kan ju bli intressant.. Haha! :)


Näe orkar inte skriva nåt mer....

Hejda!


Saknar dig, Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0