Seni her saniye özlüyorum!

Nu sitter jag på jobbet, var här tidigt idag, 07.40 var klockan när jag kom hit. :)

Fredag idag, jävlar va skönt! Har längtat såå till helgen. Illa nog så längtar jag faktiskt till söndag, för då är det 1 Mars. Och jag tänker så att så fort det blir Mars kommer tiden gå fortare. För den 27 Mars så åker ju jag :)

Jag saknar Danni så otroligt mycket. Kan inte alls förklara hur mycket. Men jaa, det är sjukt! Kommer bli så underbart när jag får träffa honom igen! 28 dagar kvar nu, det tar sig.

Har ingen lunch med mig idag, var meningen att jag skulle ta med menamen, men ja, glömde det igår och kom på det lite väl sent + att jag hade sådan jävla huvudvärk att jag ändå inte orkat det.

Så idag blir det nog att jag går upp på Mr husman. Antingen köper jag en kyckling/curry macka, billigt och gott. Eller om jag slår på stort och tar mexicansk buffé, låter riktigt gott. Lite dyrare då, men mer mat också. Men får se hur jag gör.
Det blir magen som bestämmer så :)

Ska nog sluta skriva nu..

Danni, sevgilim!
Seni  sonsuza kadar seveceğim!
Seni her saniye özlüyorum!



Puss Hej!


You and Me Sevgilim!


28 dagar kvar...


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0