Kurs i Turkiska.

Jajjemen. Tänk för att jag ska ringa och anmäla mig till en kurs i Turkiska.
ska testa ringa när jag kommer hem från jobbet.

930 kr kostar det. Den är varje måndag i 10 veckor framåt.
Jag hoppas verkligen att kursen hålls nu då, det stod på hemsidan i alla fall. Men hoppas den uppdateras ofta.

Sedan efter den kursen kan jag nog lika gärna göra kurs 2 också, som är mer fördjupning och repetition.
Faaaan va roligt! Jag ska fan bli grymmast på turkiska!

Nu funkar inte systemen på jobbet tydligen, så nu finns det ingenting att göra för tillfället.
Ska hem till Välje idag, igen. Bror min ska följa med han också, så då slipper man vara solo i bilen.

Ååh, jag vill tillbaka till Turkiet! Nuuu, nuuu, nu på en gång! Jag saknar Danni så det gör ont, min älskling!
Mamma frågade lite om honom idag, konstigt nog lät hon inte sur eller något, det är bra :)

Pratade med Helene för någon timma sedan, hon satt och åk frukost med Ibo och Ali. Jag vill också vara där och äta frukost med dem, de satt och åt toast. Jag vill också ha sån toast, så jävla gott ju!
Hon hade inte tid och prata mer pga frukostätandet så hon skulle ringa senare.

Näe, kanske man skulle gjort något annat nu. Pluggat lite kanske? :)


Hmmm.. Det blev strömavbrott i hela Östersund i över en timma... Sedan när strömmen kom tillbaka funkade inte våra system eller internet, det går bra nu..
Nu funkar ju internet i alla fall, så får se om systemen funkar också...


Hejda!


Seni çok Seviyorum Danni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0