My Love.

Saknar min älskling väldigt mycket! Pratade nyss med honom i telefon, då saknar jag honom ännu mer!

Försökte ringa Sofie också, men hon tryckte upptaget. Antagligen så har hon fullt upp på jobbet nu. Testar ringa na senare istället :)

Pratade med Helene igår också, det var roligt att prata med henne igen, trotts att det bara är några dagar sedan vi sågs sist. Ska eventuellt ringa henne igen när jag kommer hem ikväll! :)

Såg idag att jag hade minus 99 kr på kontot, starkt jobbat av mig! Men mor min satte in 130 kr idag så nu har jag inte minus längre. Jag betalade pizza åt mig och syster igår så då satte hon över de pengarna idag.

Min brors operation gick bra igår, men idag har han nog förbannat ont skulle jag tro.

Ska hem till Välje idag igen, måste tvätta mina kläder som jag hade med mig till Turkiet, har inte orkat gjort det än. Men nu måste jag verkligen!

nä, nu ska jag jobba vidare! Och dricka te ;)

Hejda!


Seni Seviyorum Danni min älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0