Sandviken is the shit!

Hahaha, eller såååå.... Hmmm.... INTE!! :)

Nu ligger jag i Helenes säng och känner mig allmänt slö!
Ska snart gå till bilen och hämta Helenes skiva med musik från Turkeey.. Hon fick skivan av Ibo, mycket bra musik :)

Ska även ta å kika lite på film om ett tag, Hoppas vi ska kolla på Deli Yürek! Den filmen kollade vi på där. Igår kollade vi på Kutsal Damacana eller hur det stavas, men det var inte lika roligt nu när man inte hörde Dannis och Ibos skratt i dom roliga scenerna. :/

Skulla ha åkt hem idag, men vädret tillåter inte de, och Helenes föräldrar och min far tillåter det absolut inte.
Så det blir inge jobb för mig imorgon, jag ska åka bil imorgon. Så jag är tillbaka på jobbet på Tisdag.

Igår var vi till Mikaela, Helenes kompis. Kollade på turkiet bilderna och så, Sen gick vi på nå ställe som heter Monroes. Det var Jag, Helene, Sandra, Jenna, Emma, Mikaela och Sandra. Jag köpte barnpizza, åt bara hälften sen orkade ja inge mer var så förbannat mätt redan.

Jag och Helle gjorde menamen igår också, fy fan va gott det blev, åt tills ja blev spyfärdig :D
Idag ska vi också göra en omgång menamen, men det blir lite senare :)

Lyssnade igenom skivan med turkisk musik som Helene fått av Ibo, fan många låtar man minns att man satt och lyssnade på i bilen varje dag, blev lite deppig där ett tag.

Pratade med Danni igår också, om Armén, blir lite deppig av tanken på det. Det är ju ett bra tag han ska va där :(
Men what a hell, det ska väl inte vara några på problem :)

Nu ska jag väl duscha tror jag, och måste väl gå till bilen också, om inte Helene kan gå dit själv medan jag duschar. :)


Hejda!





I miss you like hell!
Sevgilim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0