Nästa helg...

Kommer Helene hit, wihooo. Jag längtar :) Hela familjen Winberg kommer upp och hälsar på. Men det är en hemlis, för far min alltså... För det blir 50 års kalas för han då. Far min fyller ju 50 år på lördag. Men då ska dom åka med färjan Cinderella. Från Stockholm eller vart den nu går. Så de blir 50 års kalas helgen efter istället.

Även såg jag att det är pub på holmen då också, och dans, Barbados spelar. Fan va skoj, då måste jag på holmen. :)
Ska försöka dra med mig Helene då också. Kuuul! Kan man förkalasa hemma och sedan dra iväg ner dit, eller nåt.

Va i Svensta i lördags, det var så sjukt tråkigt. Lite folk och allmänt lamt. 140 spänn inträde va då inte värt det...

Nu är jag på jobbet. Är onaturligt trött idag, förstår inte hur jag ska orka denna dag..

Näe, nu skriver ja inge mer...

Puss hej!


Rajraj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0