Turkiet, Älskade Alanya. Ska jag?

Jaha, jag har jobb i Turkiet nu. Jag och Helene sökte på bartender jobb i Alanya. Robin Hood Latino Club.
Nu är det så att vi fått jobb, det blir antingen entetainer eller bartender. Hoppas ju på det senare då :)
Men vi ska väl få höra så snart som möjligt vad vi blir tilldelade. Mycket spännande.

Men, jag är fortfarande lite osäker på hur jag ska göra, det är ju både underbart och läskigt på samma gång. Men det är ju bara 3 månader och jag har ju varit 5 ggr i Alanya nu, kan ju faktiskt hitta där. Så helt lost blir jag ju inte.

Men ska klura lite mer på detta, tänker nog fatta beslut när man fått höra vad man ska jobba som. Det var en jävligt rolig och trevlig arbetsintervju iallafall. Var lite nervös först men det släppte ganska snabbt. :)

Är hundvakt nu, har proppat i mig en massa choklad dessutom. Ah, ont i magen, synd om mig :(

Skriver mer sen.


Puss Heeej!



Älskade Alanya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0