16 days left...

Hell yeah!!
Längtar ihjäl mig tror jag!!!

Sitter på jobbet nu, var fan här runt 07.20. Jag börjar ju som bekant 08.00.
Men sen är ju min älskade bil trasig, så det blir bara till att ta bussjäveln tyvärr...
Min lilla Sigma, det är tomt utan den ju, vill att den ska bli bra igen så jag slipper bussen :) 

Känner mig inge illamående idag, inte än i alla fall. Hoppas jag inte blir det sen bara. 

Jag vill komma till Helene! Känns som en evighet sedan jag träffade henne sist, men egentligen var det ju i slutet av Januari.. Haha, men ingen av oss har pengar till det, så vi får ses efter min turkeey tripp! :)

Idag består min lunch av plättar från willys och hallonmarmelad (hoppas det är desamma som sylten)... 
Alla jävla syltburkar va ju så sjukt stora, så då köpte jag en hallonmarmelad istället. Borde ju vara någorlunda lika. 

Näe, nu ska jag snart sätta igång med orderarbetet. 

Jag saaaaaknar min älskling!
Men snart syns vi ;)

Puss hej!



You and Me Sevgilim!

16 Dagar Kvar...

I don't wanna wait no more!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0