23 dagar...

I brist på annan rubrik... Jag vet, otroligt trist :)

Sitter på jobbet nu, behöver hjälp med ett ärende, så sitter här, fördriver tiden.. Och väntar på hjälp då... :)
Bara två och en halv timma kvar, sen får jag åka hem. Blir Välje idag också, kan inte låta bli! 
Det är så skönt att kunna va där istället för i den trista lägenheten.

Vill bara bort ett tag nu, bort från Östersund! Men kan inte, och de e ju mindre roligt. 
Eller ja, 23 dagar kvar sedan är jag lååångt ifrån Östersund, men 23 dagar känns så jäkla länge...

Har varit och svullat hamburgare på lunchen, mycket gott, mycket onyttigt.. Me like! 
Försöker ju fortfarande lägga på mig något kilo, så då är det ju bara bra. :)

På fredag blir det väl eventuellt bowling, mamma fyller år då och vill bowla. Men tror hon blivit sjuk nu så det märks väl vad som händer på fredag, pappa är sjuk han också. Snart är det väl min tur, bara jag som inte haft kräksjuka än av oss i familjen.

Ska nog sluta skriva nu och gå och kolla om min hjälp är påväg :)



Seni  çok seviyorum!
Sevgilim seni çok özlüyorum <3



Puss hej!


You and Me Sevgilim!

23 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0