24 dagar...

Hell yeah!

Har lunch nu, åt nyss nå pasta med frikadeller, tomatsås och parmensanost. Hyfsat gott.
Men, har ont i magen nu. Lite smått illamående och fryser. Dåligt tecken.
Säg för faan inte att ja ska få kräksjuka nu också?!

Vore då typiskt det, men jag vet inte riktigt än, lär ju märkas om de är så eller inte :S
Funderar på att kolla upp om jag har feber eller inte...

Ska hem till Välje idag hur som helst, ska sova där igen tänkte jag. Och ska även skjutsa hem min bror från staden, två flugor i en smäll som man säger!

På fredag fyller mamma år också, då ska vi på bowlinghallen, bowla och äta blir det där.
Jag ska förhoppningsvis agera chaufför... Såklart... Så lite alkohol blir det nog för mor och far då också. :)
Tycker ändå att jag har hittat ganska fina presenter till mamma, dock blev det ganska billiga sådana eftersom min ekonomi inte tillät något annat.

Jag vill till Danni nu, vill kramas! Fy faaan :)


Puss Hej!


You and Me Sevgilim!

24 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0