25 Dagar...

Jadå, nu böjar tiden speeda upp lite, det är något positivt i alla fall :)

Kan berätta att jag vill sluta snusa, ska försöka sluta snusa. Så därför har jag köpt nikotintuggummin.
Men vette faan om de kommer gå vägen, får väl köpa niktoinfri snus och nikotintuggummi, så får jag väl varva med det då :) Men fick dock köpa en dosa snus nu imorse, för de kändes lite väl att inte ha någon snus allt. Då hade jag blivit as grinig idag...

Sitter på jobbet nu, vill redan hem, känner mig verkligen trött idag. Trött och förkyld, är snorig och har så ont i halsen. Sen har jag ju den här jävla hostan också. Drygt!

Men men. Nu ska jag göra något vettigt...

Danni min sötnos, jag saknar dig!!!


Puss Hej!


You and Me Sevgilim!

25 Dagar Kvar...

I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0