Morgondagens outfit! Waaoow!

Imorgon bär det av till Turkeeeey! Tiden går sjukt snabbt!
Har försökt packa och har varit jävligt orolig för att överstiga vikten på väskan.
Kollade nyss "Checkmytrip.com", och där står det på mina biljetter att jag får ha med mig 30 kg! :)
Jäkla bra det då!

Imorgon får jag träffa min älskling! Ä N T L I G E N ! ! !

Nu måste jag försöka hitta min Mp3 Kabel, annars börjar jag gråta!

Har prövat kläder till höger och vänster och äntligen kommit på vad jag ska ha på mig imorgon!
Såhär blir det, morgondagens outfit:



Redo för reeesaaa!


Näe nu ska jag gå!

Puss hej!


You and Me Sevgilim!

1 Dag kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer
Postat av: Helle

Va fin du är!

2009-03-26 @ 23:37:58
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I.

Tack hellpelle :)

2009-04-03 @ 13:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0