Work woooork...

Ja idag är jag på jobbet. Supriiizee! Det var ju ett tag sen jag jobbade sist, har ett pass på fredag också, samma tider som idag: 08.00-13.00.

Efter jobbet idag ska jag till mitt eventuellt nya jobb. På Direkten i Brunflo. Hoppas ju på jobb där i alla fall :) Håller på ju lär mig.

Ska få höra denna vecka om hur det blir med jobbet på Aditro, jag lär ju antagligen få sluta eftersom så många varslas. Hoppas jag får höra det idag, men antagligen inte.

Jag ska sälja min bil också, min älskade Sigma. Den är för dyr för mig just nu, en riktigt törstig bil. Om allt går som det ska kanske jag köper mig en Golf av min brors kompis. Lite bränslesnålare det i alla fall :)

Just nu har jag lånat min brors bil, en Mistubishi Carisma, en grön en. Den e bränslesnål kan jag lova :) Ska nog ta den till Sandviken på Fredag. Ska ta och hälsa på Helene lite, det är den enda helgen som funkar.

Hmm, undra om jag ska va onyttig idag också och äta lunch på Max. Gjorde ju det igårkväll, men äh! Gör det idag också :)

Näe nu måste jag sluta skriva! Måste jobba, jobba, jooooobbbaaa!

Jag saknar min älskling! Någon som vill ta med mig till Turkiet omgående tack?

Puss hej!


I want to be with you now and forever Aşkım ♥

You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0