I gotta feeeeling!

Sitter hemma i Välje, känner mig branog slö, men inte sovtrött... inte än..
Lyssnar på musik, bara är.. Funderar lite, filosoferar lite..
Skulle behöva ett jobb, och de e fan inge skämt de.. Nu på en gång!

Ont i nacken har ja å, jaa.. Är väl från gårdagen skulle jag tro..
Dansade hela kvällen lång igår, farligt farligt, slog ju halvt ihjäl sig! Haha!
Minns att ja fick en armbåge rakt i facet... Och sen skallade ja å Nicko varann mitt under dansen.. Fy fan! :)

Nu var det ju även så att de va inge krogmusik igår inte, nä de va mer åt dansbandshållet.. Live band..
Så de blidde foxdrott å bugg dans.. Men de går väl de å, de e ju roligt å dansa, sen e väl musik inte så jävla bra...
Men de va fan roligt igår ändå, kändes som de va ett tag sen sist man va på tura! Haha..

Skulle vilja göra en massa saker nu! Skulle vilja dra på en roadtrip genom Sverige, fan sa skoj de skulle kunna bli! Ja skulle vilja dra utomlands å få me litte sol å värme! Jag skulle vilja köpa mig en mustang Gt 500, så jävla snygg bil.. HOT HOT! Sen har jag hittat en soffa, min drömsoffa... Världens skönaste soffa, i svart läder och med mugghållare! Cinema heter den om ja int minns fel.. Men då behöver ja nå eget också, så jag vill ju som flytta till nå eget nu, runt Oviken där någonstans.. Skulle inte va dumt de heller!

OCH nu till the big problemooo, jag har inge jobb, inge jobb betyder inga pengar! Okej att ja behöver skapligt med cash om ja ska lyckas skaffa mig en mustang, men resten e ju int omöjligt hell! Så ett jobb tack!

Men roadtrippen där hoppas ja blir av inom en snar framtid!

Visstefan, på fredag ska man iväg å tattuera sig å.. Fy satan e branog nervös! :) haha.
Och på tisdag nästa vecka fyller man år å, 20 hela år. Då kan jag gå på bolaget också, äntligen!

Fy satan vilket onödigt jävla inlägg... Men ja, mest bara för å uppdatera den halvdöda bloggen.. För den goda sakens skull!

Jag e på myshumör! Ja vill kramas!

I gotta feeeeling.... :)


Tooudelouu motherfuckers!




Hittat på blocket, My dream car!



Från bonusmöbler.. drömsoffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0