Äh jävla 2010.


Vilket jävla väder?! Blir ju fan förstörd på de här.. Ta mig långt härifrån? Ett annat land? Värme? JA TACK!
Jag börjar känna att jag vill flytta ifrån de här nu, men vart skulle man ta vägen? Inte kan ja söka skolan där än heller.. Insökningsdatumet är i April någon gång tror ja.. Lika bra och sätta fart med pluggningen så man kan söka någon gång då..

Fast vill ja plugga det? Det är så mycket som snurrar i huvudet på mig nu att jag bara vill lägga mig i en grop och självdö där.. År 2010 har hittills varit ett rätt så pissigt år, ingenting har gått bra.. Sigman har stått trasig sen i Februari!? Sigman min lilla älskling, med sina fina minnen, nyårsminnen! Hehe! ;) Och även andra minnen, som inte jag är delaktig i, huvva! Haha!

Jag saknar den bilen så det gör ont, måste få han till en verkstad så man kan felsöka den.. Klarar snart inte av att ha mammas bil längre, känner mig sjukt isolerad och otrygg med den.
Blir uppriktigt sagt ledsen varenda gång jag tänker på sigman som står där ute, och vad mycket fel de är på den, hur mycket som måste fixas.. Som jag ändå måste sälja om jag lagar den, min stora kärlek. (Förutom en mustang GT 500 då).

Fan, och jag sitter fortfarande jobblös, vilket jag har mig själv att skylla, i know. Men det är fan inte roligt att sitta hemma på dagarna längre. Får panik, förstår inte varför ja känner mig så instängd hemma?! Nej, ska fan skaffa mig ett jobb nu så ja kan flytta hemifrån, för jag vill inte bo här hemma längre. Det håller inte.

Även så finns det någon person som försvunnit bort från en också, och han är väldigt saknad. Så långt bort är det inte, men finns väl annat som styr de där. Ses gör man då aldrig i alla fall.. Sen finns det en annan person som också försvunnit ur ens liv på sätt och vis, och vad som hände nu såhär i efterhand tror ja inte riktigt ja förstått, det gick så fort på något vis. Men ibland känns det tomt utan henne. Men man kanske växer ifrån varandra?

Jag är då så glad att jag har Sofie i alla fall, my sunlight! Och dom andra små damerna som sprider massa solsken runt sig! :)

Ja jag säger ju det, år 2010. Lite pissigt, men jag har mig själv att skylla. Jag är en dum flicka!

Haha herregud, tror fan att jag är i en svacka nu, känner mig smådeppig hela dagarna, känns hela tiden som om något saknas, men kan aldrig sätta fingret på vad. Känner mig väldigt ensam ibland, fast jag inte ens är det. Hoppas att jag kommer ur den svackan snart, för jag känner inte riktigt igen mig själv just nu.

Nä, från och med det här pissiga inlägget ska jag vara positiv, antar att de int går bättre precis om man är negativ hela tiden.. So, from now on.. A happyface! :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0